15.6.12

Savesta tehty kukkalaatikko



Muutimme nykyiseen asuntoomme viime kesänä ja pihan laitto silloin jäi. Otinkin tämän kesän missioksi laittaa pihan kuntoon. Äitini teki mulle tämän ihanan kukkalaatikon. Hän kertoi, että tämä on tehty todella karkeasta Craft Cranck-savesta. Olen aivan rakastunut tähän. Laatikkoon istutettiin valkoisia pelargoneja ja sinertäviä lobelioita. Vieläkö saisi portaat ja terassin hiottua sekä lakattua. 




Etupihan portaikkokin sai orvokkiamppelin tervehtimään vieraita.

10 kommenttia:

  1. Kukka tuo kesän ja savi kukalle pesän :)
    Seuraavaksi on vuorossa amppelin valmistus,
    keveämpi seinämä ja jotain mielenkiintoista muotoa kylkiin .. siitä se syntyy.

    Valkoinen pelargonia on tavattoman kaunis. Karkea patinoitu savi korostaa kukan herkkää kauneutta.

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia <3 Mulla ei ole kuin yksi orvokki amppeli etupihassa koristamassa!!!! pitäis kyllä, mutta,mutta......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei mullakaan vielä ole muita kuin nuo kaksi :-D

      Poista
  3. Ihania kuvia.
    Kukkaset ovat kauniita, tosin ne eivät ole minun kamuja kun tekevät minut kipeäksi. Oikein ihanaa kesää teille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans allerginen kukille, siksi niitä ei meiltä sisältä löydykään :/ Samoin teille <3

      Poista
  4. Todella upeita kuvia ja kauniita kukkia!
    Äitisi on tosi taitava.
    Kommentoin jokin aika sitten edellistä postausta mutta jotain varmaan jätin tekemättä, kun sitä ei ilmaantunut tänne sivulle. Minusta tuo sipulipurkki on ihana.
    Kirjoituksesi Israelin hiekkarannoista miellytti minua suuresti. Parhaat uimakokemukset olen saanut Punaisen meren rannalta! Ei olla käyty siellä kuin kaks kertaa, Eilatissa. Viimeksi viime marraskuussa. Kaiken aikaa ikävöin sinne edelleen!
    Olemme myös vuokra-asujia ja olleet sitä kaiken aikaa. Neljä lasta on lähtenyt maailmalle, jo pitkän aikaa sitten. Mitään ei ole meiltä puuttunut! Omaisuudella emme voi kehua, mutta se ei vaikuta onnellisuuteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienen etsimisen jälkeen hoksasin, että mulla oli tarkistettavana viitisen kommenttia ja siellä tuo sinunkin kommenttisi oli. Kävin sen julkaisemassa ja siihen vastasinkin juuri äsken :-) Kiva kun olet löytänyt blogiini, olet täysin oikeassa <3

      Poista